f546519a9f72618bb5b13e65a09ad44a

Inwestycje giełdowe: LMS Invest inwestuje w modowy e-commerce

piątek, 10 stycznia 2014

LMS Invest inwestuje w modowy e-commerce

LMS Invest zainwestował w dwie spółki działające w obszarze związanego z modą ecommerce. Serwis Mustache.pl i działający w oparciu o model subskrypcyjny portal Full of Fashion to dwa nowe projekty w portfolio funduszu należącego do SpeedUp Venture Capital Group.

Wybraliśmy oba projekty ze względu na ich duży potencjał. Dodatki modowe sprzedawane w oparciu o model subskrypcji to w Polsce nowość. Podobne serwisy działające za granicą cieszą się rosnącą popularnością i ciekawie będzie sprawdzić jak w praktyce pomysł przyjmie się na polskim rynku, bo rokowania wyglądają obiecująco. – Mówi Tomasz Czapliński, prezes LMS Invest. Z kolei twórcy  mustache.pl wypromowali cykl targów prezentujących modę od niezależnych projektantów - kilkadziesiąt tysięcy klientów odwiedzających je regularnie to świetna prognoza dla tego rodzaju biznesu. – Dodaje. 

Full of Fashion 

Full of Fashion to nie tylko nowa marka dodatków modowych, ale także nowatorski system sprzedaży w formie subskrypcji. Marka kierowana jest do kobiet, które poszukują ciekawych, modnych akcesoriów. Wygodna forma ich sprzedaży oraz gotowe, skomponowane przez stylistów zestawy, pozwolą zaoszczędzić klientkom czas i pieniądze.  Przez najbliższe 2 lata chcemy pozyskać kilkanaście tysięcy subskrybentek. Równolegle rozwijać będziemy typowy sklep e-commerce z akcesoriami modowymi. – Mówi Jakub Mazurkiewicz, współzałożyciel Full of Fashion. Plany na rozwój naszej marki to wyjście poza granice Polski, w której chcemy uzyskać pozycję lidera na runku sprzedaży online dodatków do mody. – Dodaje. 

Z obserwacji polskiego i zagranicznego rynku wynika, że co najmniej 75% zakupów  w systemach subskrypcyjnych następuje po ujawnieniu zawartości pudełka.  Dlatego też w swojej koncepcji modelu sprzedaży zrezygnowaliśmy z  „mystery box”. Klientki i klienci serwisu będą wiedzieć jakie konkretnie produkty znajdą się wewnątrz przesyłki. – Mówi Marcin Pawełczyk, współtwórca Full of Fashion.   Twórcy marki chcą by była ona kojarzona z dobrej jakości produktami, które można nabyć na rozsądną cenę.

Założyciele Full of Fashion, Jakub Mazurkiewicz i Marcin Pawełczyk, mają także duże doświadczenie w outsourcingu produkcji i na rynku e-commerce. Do zespołu zaprosili fachowców od mody, czołowych projektantów, stylistki i blogerki modowe. Z Full of Fashion współpracuje  Ewelina Rydzyńska, znana stylistka gwiazd na co dzień współpracująca m.in. z TVN. Projekt wystartował w połowie grudnia 2013. 

mustache.pl

mustache.pl to internetowa platforma oferująca odzież, akcesoria i dodatki do domu stworzone przez projektantów. Jej twórcy, Patrick Deba i Konrad Ozdowy swoją przygodę z biznesem w branży modowej rozpoczęli od organizacji Mustache Yard Sale, jednych z pierwszych targów mody w środkowej części Europy. Targi organizowane w ramach grudniowej, dziesiątej już edycji odwiedziło 30 tysięcy osób, które mogły wybierać wśród propozycji przygotowanych przez 420 wystawców. 

Co sprawiło, że student prawa i student dyplomacji postanowili zająć się działaniami w branży modowej?

Patrząc na ogromny sukces targów Yard Sale i niezwykle dynamiczny rozwój młodej niezależnej mody na Wisłą, naturalnym dla nas krokiem było przeniesienie się do świata online. – Mówi Patrick Deba z mustache.pl Postanowiliśmy stworzyć narzędzie kompleksowo obsługujące proces sprzedaży od prezentacji produktu aż po jego wysyłkę. Tym samym projektanci mogą praktycznie od samego początku swojej działalności prowadzić sprzedaż na cały świat. 

Sama platforma to jednak nie tylko narzędzie do bezpiecznej i łatwej sprzedaży ale również największa w tej części świata grupa osób skupiona wokół mody niezależnej. Oprócz platformy sprzedażowej wprowadzono również profile kupujących. A tax deferred 1031 exchange in real estate allows investors to maximize leverage. Mają one tworzyć społeczność ludzi świadomych mody, z możliwością wymiany poglądów, oraz prezentacji swoich stylizacji na stronie jak i połączonych z nią portalach społecznościowych. 

Od konkurencji mustache.pl zdecydowanie wyróżnia komplementarność i kompleksowość usług online i offline. Dodatkowo w asortymencie platformy oprócz produktów z kategorii mody klienci znajdą również przedmioty codziennego użytku i meble a w przyszłości również pozycje wydawnicze wydawane w systemie self-publishingu.   W serwisie zarejestrowało się już 2500 użytkowników, serwis działa od od 3 miesięcy.  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Inwestycje giełdowe Copyright © 2009